“Η πεταλούδα που περπατούσε” αποτέλεσε την αφορμή για να εκδηλώσουν οι μαθητές τα συναισθήματα τους για τα παιδιά με αναπηρία

Οι μαθητές της Ε’ Τάξης με μεγάλη χαρά παρακολούθησαν την αφήγηση του παραμυθιού “Η πεταλούδα που περπατούσε”από τον δάσκαλο Ειδικής Αγωγής κ.Φερφυρή Βασίλη, παρουσία του Διευθυντή του Σχολείου μας κ.Κουτή Βάιου, της δασκάλας της Τάξης κας Φερφυρή Γεωργίας και της δασκάλας των Αγγλικών κας Καπατσίνα Ελένης, εκδηλώνοντας φανερά το ενδιαφέρον και τα συναισθήματά τους.

Το σημαντικότερο όλων όμως ήταν ότι στη σημερινή ημέρα δράσης παρούσα ήταν η Παρασκευή-Μαγδαληνή με το νέο της αναπηρικό αμαξίδιο, όπου οι συμμαθητές της την υποδέχτηκαν με μια ανοιχτή αγκαλιά και ένα ζεστό χαμόγελο, γεγονός που ικανοποίησε και ευχαρίστησε την ίδια αλλά και όλους όσοι βρίσκονται δίπλα της.

«Η πεταλούδα που περπατούσε»  της Συγγραφέως Σταυρούλας Βενιέρη είναι ένα παραμύθι που θίγει με σεβασμό το θέμα των παιδιών με αναπηρία και την οποιαδήποτε διαφορετικότητα μέσα από την περιπέτεια μιας θαρραλέας πεταλούδας, της Χρυσαφένιας.

messenger creation 1da8fed3 00ee 4ab4 88ce 8a4015e76ac45192852184958751063

Το βασικό μήνυμα είναι να κατανοήσουν πώς τα παιδιά αυτά μπορούν να ξεχωρίσουν και να αναπτύξουν τη μοναδικότητά τους μέσα στο πλήθος, κερδίζοντας τη ζωή με την τόλμη και το κουράγιο που τα διακρίνουν.

Κίνητρο αποτέλεσε η ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης των παιδιών αυτών, καθώς και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της κατανόησης των ανθρώπων που τα περιβάλλουν ώστε να τα αποδεχθούν και να τα εντάξουν στο κοινωνικό σύνολο.

Τα μάτια τους έλαμπαν από χαρά και ενθουσιασμό καθώς εξέφρασαν τις σκέψεις τους και απαντούσαν στις ερωτήσεις στον ανοιχτό διάλογο που ακολούθησε.

Συνειδητοποίησαν ότι τα παιδιά με αναπηρία και με κάθε είδους διαφορετικότητα, το μόνο που θέλουν είναι να τα αποδεχόμαστε, να είμαστε πλάι τους και να τα αντιμετωπίζουμε με τρυφερότητα.

Πάνω από όλα όμως, οι μαθητές αντιλήφθηκαν πως τα παιδιά με αναπηρία θέλουν να τους συμπαραστεκόμαστε υπομονετικά, πιστεύοντας στις δυνάμεις τους και ενθαρρύνοντάς τα να τολμούν, έτσι ώστε να υλοποιούν τους στόχους και τα όνειρά τους.